چابی: سران بارسا پیراهنم را برای موزه خواستند

 

با وجود تمام اخبار منتشره، هدفم این است که در بارسلونا بمانم.

سایت گل- درپایان بازی دیشب بارسلونا در خانه ختافه که با برد و صعود تیم کاتالان به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا همراه بود، چابی ارناندس در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد.

او در صحبت هایی گفت که سران باشگاه بارسلونا ازاو خواسته اند تا پیراهنی که در هفتصدمین بازی اش برای بارسا برتن کرده را به موزه بارسلونا بدهند. چابی دراین باره گفت:« سران باشگاه پیراهنی که در هفتصدمین بازی ام برتن داشتم را در موزه بارسا خواهند گذاشت.با وجود تمام اخبار منتشره، هدفم این است که در بارسلونا بمانم.»

چابی درمورد عملکردتیمش دراین بازی گفت:« ما دراین بازی لذت زیادی بردیم. فوتبال خوبی ارائه کردیم و به من خوش گذشت. یک سال دیگر از حضور در بارسا لذت می برم. حس می کنم که بازیکن مهمی هستم و بیشتر ازاین دیگر چه می خواهم؟ تیم ما شرایط خوبی دارد. همه بازیکنان به خوبی در بازیها مشارکت دارند و سطح همکاری بازیکنان کاهش نیافته.»

مغز متفکر بارسا در مورد مصدومیت نیمار و بازگشت مسی به ترکیب تیمش هم صحبت کرد:«البته مصدومیت نیمار ناراحتم کرد وامیدوارم که مصدومیتی جدی نباشد. باید منتظر تست های پزشکی بمانیم.درمورد مسی هم باید بگویم که حالا او همان مسی همیشه است. از زمانی که او از آرژآنتین به اینجا بازگشته، او را شاد و خوشحال می بینم.»



نظرات شما عزیزان:

taj
ساعت7:53---29 دی 1392
من عاشق جابی ام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 دی 1392 | 1:8 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.